Cercetăm amănunțit campaniile tale pe Google Ads și îți pregătim un raport cu indicatori statistici ușor de înțeles. Îți oferim sugestii de îmbunătățire a strategiei de promovare.
Examinăm utilizarea cuvintelor cheie negative, care sunt esențiale pentru a menține costurile PPC la un nivel scăzut.
Studiem calitatea scorurilor, așa cum au un impact major asupra rentabilității investiției, îmbunătățind clasamentul și scăzând costurile.
Măsurăm CTR-ul tău, pentru a descoperi care dintre anunțurile, înregistrările și cuvintele cheie dau rezultate și care au nevoie de îmbunătățiri.
Analizăm cât timp petreci în contul tău, deoarece am descoperit o corelație între cei care petrec mai mult timp în conturile lor Google Ads și succesul lor.
Cercetăm folosirea cuvintelor cheie de tip „long tail”- dacă nu le implementezi, pierzi oportunitățile de a capta trafic cu intenție mare și costuri reduse.
Mai multe landing pages înseamnă, de obicei, mesaje mai direcționate. Studiem paginile tale pentru a vedea dacă fac față concurenței.
Examinăm utilizarea textului în anunțuri, care este cheia pentru o performanță puternică în ceea ce privește afișările, clickurile, CTR și clasarea anunțurilor.
Ne asigurăm că aplici cele mai bune practici, pe care le urmează experții Google Ads pentru o performanța ridicată.
Evaluarea noastră va dezvălui noi oportunități de a ajunge la o audiență relevantă și largă care se va transforma în potențiali clienți. Analizăm campaniile implementate, rezultatele acestora și oferim soluții de optimizare.
Verificăm cum campaniile, seturile de reclame și reclamele tale respectă standardele Facebook și dacă profiți la maximum de bugetul tău.
Analizăm cât de mult diferă indicatorii cheie de performanță, în funcție de audiența căreia i se adresează publicitatea ta.
Identificăm potențialele obiective ale campaniei, care nu corespund cu obiectivele contului.
Examinăm cât de frecvent faci modificări în contul tău de Facebook Ads. Schimbarea imaginilor și aconținutului contribuie la creșterea performanței reclamelor tale.
Analizăm reclamele cu cele mai bune și cele mai nereușite(!) rezultate. Îți oferim feedback cu privire la strategia implementată.
Luăm în considerare domeniul de activitate și studiem cum se poziționează contul tău de publicitate în raport cu concurența.