Listingul este informația pe o pagină de produs și e o parte importantă dintr-un website , deoarece e unul din elementele cheie pentru creșterea șanselor de vânzare.
Denumirea produsului este esențială în căutările vizitatorilor pe site, fiind primul filtru de căutare folosit. Fiecare element al titlului produsul (tipul produsului, brandul, modelul, atributele) acționează ca flitru de căutare.
Pentru cumpărătorii atenți la detalii, titlul este primul filtru care îi conduce către pagina de produs, unde vor face comparație între ofertele disponibile și vor citi cu atenție specificațiile produsului.
Navigarea este mai intuitivă prin intermediul imaginilor, din acest motiv sunt necesare câteva tipuri de poze:
Astfel, va fi îmbunătățită experiența clienților și va crește gradul de recunoaștere a mărcii.
Categoria este un factor extrem de important când vine vorba de filtrarea produsului și de caracteristicile acestuia. Alegerea categoriei corecte determină următorii pași:
Ajutați cumpărătorii să își optimizeze căutarea și să sorteze produsele pe baza unor atribute specifice, cum ar fi prețul, stilul, marca și culoarea. Filtrele complexe permit, de obicei, căutarea pe mai multe aspecte, ceea ce este util pentru atributele specifice unei categorii sau unui produs care pot restrânge și mai mult o selecție.
Unul din elementele cheie pentru a crește șansele de vânzare, este descrierea completă a produselor tale.
Vizitatorii site-ului ar trebui să primească cât mai multe informații și răspuns la toate întrebările legate de funcționalitățile produselor.
Videoclipurile din descriere au un rol esențial, pentru că acestea completează detaliile tehnice și informațiile de folosire ale produsului.
Plus la asta, cresc încrederea utilizatorului și accelerează vânzările, pentru că au o putere mai mare de convingere decât un text.
Platforma de vânzări online din România, locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Afișează o gamă de produse în continuă creștere.
Etsy este o companie americană de comerț electronic pentru producătorii independenți care vând produse realizate manual, unice sau de nișă. Platforma cuprinde peste 60 de milioane de produse începând cu 2019 și crește rapid, ceea ce înseamnă că există o mulțime de descoperiri interesante pentru clienți.
Amazon își desfășoară activitatea prin comerțul unor largi categorii de bunuri, începând de la produse alimentare până la produse electronice, mobilier și obiecte de decorațiuni interioare. Cu ajutorul acestei platforme aveți acces la 100 de milioane de vizitatori unici pe lună.
Unul dintre cele mai cunoscute site-uri de licitație și vânzare online unde atât indivizii, cât și businessurile pot cumpăra și vinde articole noi sau second-hand. Ebay reprezintă a doua cea mai mare piață din SUA sau aproximativ 15% din toate tranzacțiile online.