Oferim suport pentru managerii de marketing care întâmpină probleme cu Google Analytics.
Identificăm problemele de tracking în cadrul auditului nostru
Descoperim cauzele principale ale problemelor de tracking și găsim soluția
Aplicăm schimbările și rezolvăm cauzele problemei
Oferim feedback pentru a evita greșelile de analiză
Ai nevoie de ajutor cu Google Analytics? Contactează-ne și îți venim în ajutor.
Ai întrebări despre Google Tag Manager sau Google Analytics? Te putem ajuta! Trimite-ne un mesaj și vom lua legătura cu tine cât mai curând.
Specialiștii noștri în analytics și tracking vor aduna informațiile necesare de la tine pentru a rezolva problema.
Vom efectua testări pentru a valida că datele sunt colectate corect în conturile tale. Dacă întâmpini în continuare probleme, vom rămâne implicați până când tracking-ul va funcționa perfect și vei putea relua campania.
Suntem o echipă de experți cu peste 10.000 de ore de experiență practică în troubleshooting pentru Google Analytics.
Am creat peste 50 de Resurse și Proceduri Standard de Operare (SOP) bine structurate, folosite de sute de persoane.
Implementăm soluții personalizate pentru fiecare client, asigurându-ne că îndeplinim necesitățile unice ale afacerii tale.
Echipa noastră te poate ajuta cu următoarele setări
Clientul utilizează în prezent Google Tag Manager pe server-side (SGTM) implementat prin Google AppEngine. Se confruntă cu o problemă în care datele demografice (țara și orașul) nu apar în rapoartele GA4, chiar dacă Google Signals este activat.
În urma investigațiilor, am constatat că solicitarea HTTP trimisă către serverul Google Analytics conținea o adresă IP cu caractere invalide. Pentru a rezolva această problemă, am înlocuit adresa IP cu header-ele Geo de la AppEngine, eliminând eficient valorile „(not set)” din rapoartele GA4.
Clientul implementa GA4 Conversion Tracking și a întâmpinat probleme în urmărirea conversiile pentru completarea formularelor și înregistrărilor newsletter, deoarece pagina nu se reîncărca după trimiterea formularului.
Am revizuit configurările de tracking existente, am identificat problemele legate de tag-uri și am implementat o soluție care urmărește cu precizie trimiterile de formulare și înregistrările la newsletter.